Het onderwijs

Op het Calandlyceum, school voor vmbo-t, havo en vwo, moedigen we je aan om groot te dromen. Je leert prioriteiten stellen, keuzes maken en gestructureerd werken om je doelen te halen.

Passend onderwijs arrow right arrow right Topsport arrow right arrow right Technasium arrow right arrow right

Passend onderwijs

Soms heeft een leerling extra begeleiding of ondersteuning nodig. Bijvoorbeeld bij dyslexie, dyscalculie, ADHD, ADD, ASS of medische problemen. Dat kan op het Calandlyceum. Dat gaat altijd in overleg met de mentor en zorgcoördinator.

Topsport

Het Calandyceum is een van de beste middelbare scholen voor jonge topsporters in Nederland. In Amsterdam zijn we zelfs de enige school die de titel Topsport Talentschool mag voeren. Onze docenten en mentoren staan klaar om van jouw sport- en schoolcarrière een succes te maken. We begeleiden topsport-leerlingen op vmbo-t, havo en vwo tot en met hun eindexamen.

Technasium

Ben jij de tech-helpdesk van je vriendengroep? Ben je nieuwsgierig en onderzoek je graag hoe iets zit, als een echte wetenschapper? En doe je havo of vwo? Dan is het Technasium echt iets voor jou.

Buitenschoolse activiteiten

Schooltoneel